loading...
نسل جديد اس ام اس ،نرم افزار ،عكس
فرهاد بازدید : 27 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم

که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم.

پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم..

.

.

.

همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

روز مرد مبارک

.

.

.

پدرم تو معبد نوازشات

سجده های شکرمو جا میارم

غربت نگاه بارون زده امو

به طلوع دستای تو میسپارم

پدرعزیزم روزت مبارک

.

.

.

همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی .

روزت مبارک باد.

.

.

.

چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود

برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود

ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است

در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود

پدرم روزت مبارک

.

.

.

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،

بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک

.

.

.

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید.

روز پدر مبارک

.

.

.

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،

آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.

پدر عزیزم روزت مبارک

.

.

.

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

پدرم روزت مبارک

.

.

.

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.

.

.

.

همسر خوبم  به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم،

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در روز پدر هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.

.

.

.

همسر عزیزم یک شاخه گل ، یک دنیا مهربانی ،

به تو که هم گلی و هم مهربانی .

روز پدر مبارک

.

.

.

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی،

به مناسبت روز پدر تقدیمت می کنم

.

.

.

ای شبنم عشقت که زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ های قلبم نشست.

بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.

روزت مبارک

.

.

.

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم

و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم .

روزت مبارک

.

.

.

ز گلشن هستی چو خدا دانه ی ما کاشت

بر ریشه ی ما آب،پدر مایه پدر بود

در باغ وجود آفت و نقصان وملالست

در دفع هم آرایه و پیرایه پدر بود

پدرم روزت مبارک

.

.

.

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

روزت مبارک

.

.

.

پدر عزیزتر از جانم

فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم

و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد

و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

.

.

.

پدر عزیزم زندگی کن و لبخند بزن به خاطر من که با لبخند تو زنده ام.

روزت مبارک

.

.

.

عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم.

دلم را به تو بهترین امینم سپردم.

روزت مبارک

.

.

.

گل همیشه بهار ما پدر عزیزمان

باغی از گلهای معطر و روح نواز را به مناسبت روز پدر تقدیم تو میکنیم

و از صمیم قلب بهترینها را برایت آرزومندیم.

.

.

.

پدر دستات برام گهواره بودن

چشات مثل چراغ خــونه من

بجزء تو از همـــه دنیا بریدم

کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

پدرم روزت مبارک

.

.

.

پدر جان، تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری.

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی.

روزت مبارک

.

.

.

همسر عزیزم، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر ماه، تو را دوست دارم،

تو را که زاده فصل سبز انتظاری.

تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق هدیه میکند.

عزیزم روزت مبارک

برچسب ها "اس ام اس روز پدر" ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نرم افزار ، اس ام اس ، عكس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 1,435